Ahogy a régi mondás tartja, egy kép többet ér ezer szónál, azonban ennek ellenére több ezer németországi autóhirdetést találhatunk az eladni kívánt autók képei nélkül.
Sokakban merül fel a kérdés a képek nélküli németországi autóhirdetésekkel kapcsolatban, hogy az ilyen autóhirdetők nem tudnak fotózni, nincs mobiltelefonjuk, esetleg nincs autó sem?
A valóság azonban telesen más, ezért ebben a cikkemben szeretném lerántani a leplet a kép nélküli autóhirdetésekről.
A leggyakrabban kép nélküli autóhirdetésekkel a különböző németországi autó márkaképviseletek hirdetéseinél találkozhatunk, mint a Mercedes, BMW, Porsche és Audi, de a többi márka sem nagyon lóg ki a sorból, ami ezt a tendenciát erősíti.
A valódi ok a kép nélküli hirdetéseknek elsőre nem annyira kézenfekvő, mégpedig az, hogy az értékesítő kolléga nem improvizálhat és készíthet fotókat egy – egy autóról a saját kénye – kedve szerint, hanem külön fotós van erre a feladatra.
Ezekhez a németországi autószalonokhoz szerződéses fotós jár hetente 1 – 2 alkalommal autómennyiségtől függően, aki megfelelő technikai felszereltséggel és szakmai tudással rendelkezik a fotók elkészítéséhez, mely megfelel adott esetben a Mercedes vagy a Porsche minőségi előírásainak.
Addig marad a konfigurációs grafika az autóról.
Az autóknak olyan tiszta állapotban és megfelelő megvilágításban kell lennie, hogy a fotós, mint a színek, mint más részletekre odafigyelve készíthesse el a hirdetéshez a fotókat.
________________________________________________________________________________
Tipp:
Nálunk az ABN®-nél kulcsrakészen megrendelhet bármilyen németországi autót, melybe bele tartozik a vásárlás előtti állapotfelmérés, aminek részét képezik a helyszíni fotók is, a szállítás és természetesen a magyarországi forgalomba helyezés is.
_________________________________________________________________________________
Tehát amikor beérkezik egy eladásra szánt autó például az Audi-hoz vagy BMW-hez, akkor először átesik egy előkészítésen a fotókhoz, amit maga a fotózás követ, melyek együttesesen akár 2 hetet is kitehetnek.
Ez idő alatt, hogy előre dolgozzon az értékesítő kolléga, lehívja a gépkocsi gyári felszereltségi listáját és a megadott specifikációkkal kép nélkül felteszi a hirdetést.
A hirdetések egyaránt felkerülnek az adott márka saját a használt autó kínálatai közé, csak úgy, mint Németország legnagyobb használtautó oldalára a mobile.de-re.
Innen az ABN® weboldaláról egy kattintással elérheti az összes németországi márkaképviselet aktuális használt autó kínálatát az AUTÓKERESŐ menünkből, mely bármelyikét meg is rendelgeti nálunk.
Mi van, ha nincs kép?
Az emberek nagy része egyszerűen ignorálja a kép nélküli autóhirdetéseket, mely természetesen érthető, azonban nem szabad elfelejteni, hogy az autók 30%-a elkel már a kép megjelenése előtt.
Érdemes várni a képekre?
Mi az ABN®-nél is az elmúlt hosszú évek alatt számlatan gépkocsit megvettünk ügyfeleink részére melyekhez nem volt kép, mert a kép hiánya nem az jelenti, hogy nem beszélhetnénk az értékesítő kollégával a gépkocsi pontos részleteiről, illetve nem nézhetnénk meg még a fotók publikálása előtt.
Ezért is nagy előny, hogy mi nem kimegyünk Németországba a kívánt autókért, hanem közvetlenül német irodánkkal állnak kapcsolatban megbízóink.
Amikor mi megtekintjük a kiválasztott gépkocsit, tőlünk nem csak „kozmetikázott profilképeket” kap az ember, hanem minden részletre odafigyelünk, különös tekintettel az esetleges hibákra.
Meg lehet venni a kép nélküli autót?
A fentiek alapján azt mondhatnánk, hogy igen, azonban mindenkit intünk attól, hogy bizonytalan hirdetések alapján cégeknek vagy magánszemélyeknek foglalót vagy akár az autó teljes árát átutalja, anélkül, hogy Ön vagy megbízottja szemrevételezte volna a gépkocsit.
Ezért érdemes hivatalosan ezzel foglalkozó német céget bevonni németországi autóvásárlás teljes, – vagy részleges lebonyolítására, mint mi az autóbehozatal németországból.hu-nál.
Mindig lesz kép az autókról?
Ez egy teljesen új dolog, azonban pont a mai napon egyeztettem az egyik kedves Mercedes-es értékesítővel, aki azt mondta, hogy a költségek lefaragása miatt sok esetben már nem kívánnak fotósnak fizetni, hanem „konfigurációs képek” állnak majd az autóról rendelkezésre.
Nem tűnik túl ügyfélközpontúnak a dolog, azonban sok területen új szelek fújnak az autóiparban, melyek nem csak az új, hanem a használt autóértékesítést is érintik.
A Tesla kezdte el először, hogy abszolút nem állnak valódik képek rendelkezésre az általuk kínált használt autókról, csak az említett konfigurációs grafika, ehhez igyekeznek idomulni a német gyártók, melyek szintén az online értékesítések irányába igyekeznek elfordulni.
Ugyanakkor a Tesla azért más az én nézőpontom szerint, mert ott lényegesen korlátozottabb a színkínálat, felszereltség, mint a tradicionális német autógyártóknál.
Tesla Model 3 színkínálat – 6 szín
Azt mondta az egyik kedves megbízónk, hogy „kép nélkül nem veszek autót”, nos, nem is kell, ezért az ABN® az Ön németországi partnere….
Hogy adjam el az autómat?
Ha Ön nem vásárolni, hanem eladni szeretné használt autóját, akkor ezt az írásunkat ajánlom szíves figyelmébe, melyet a lenti linkre kattintva érhet el.
Ha tetszett írásunk ajánlja tovább, örülünk, ha segíthettünk!